Angelika Słowik – CEO Mobile Journalist, poprowadziła kilka autorskich szkoleń z zakresu komunikacji i budowania marki, np.: „LinkedIn – efektywna komunikacja brandu i marki osobistej” dla Kancelarii Pietrzyk Dubicki i Wspólnicy oraz „Efektywna komunikacja brandu i marki osobistej na LinkedInie i „Strategia i zmiany na Facebooku w 2018” dla zespołu Fundacji „Znajdź Pomoc”. Przed założeniem Mobile Journalist, kierowała trzema startupami, dlatego teraz chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami z innymi. W ramach Akademii Odpowiedzialnego Biznesu przeprowadziła prelekcję z elementami warsztatowymi, pt.“Pracuj ciężko, baw się dobrze, twórz historię”, czyli jak stworzyć start-up społeczny”. Swojemu organizacyjnemu duchowi daje się wyszaleć w trakcie organizacji wydarzeń branżowych, np.: cyklu śniadań biznesowych „Kara umowna –realia stosowania” oraz „Zamówienia na śniadanie” dla Kancelarii Pietrzyk Dubicki i Wspólnicy. Natomiast jako reporterka spełniała się prowadząc wywiady na Targach CSR 2014 i 2016 organizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.