Zawsze powtarzam, że nie robię marketingu, dla robienia marketingu. A dla efektów! Bardzo lubię fazę strategii, tworzenia koncepcji kampanii i jej planowania. Uważam ją za niezbędną, aby nie trafiać kulą w płot. Potem z fazy strategii i planowania działań, przechodzimy do ich realizacji i obserwacji. Najbardziej ekscytującego momentu mojej pracy. Każdy komentarz, klik, reakcja napędza […]
Czytaj więcej...Początek wakacji to dla Was bardzo intensywny czas. Robimy jeszcze więcej i aktualnie pod swoimi skrzydłami mamy trzy projekty, których efekty będziecie mogli zobaczyć jeszcze w te wakacje. Jednym z nich jest współpraca nad komunikacją raportu zrealizowanego przez Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę” z okazji XV-lecia programu Seniorzy w Akcji. Naszą współpracę zaczęliśmy od spotkania warsztatowego, […]
Czytaj więcej...W lutym tego roku rozpoczęliśmy współpracę z Fundacją Edukacja dla Demokracji przy komunikacji projektu: „Fundusz Pomocowy dla Organizacji Pozarządowych”. Nasze działania rozpoczęły się od spotkania warsztatowego, przeprowadzonego w oparciu o analizę SWOT i metodę wyznaczania celów OKR – Objectives and Key Results. Następnie przygotowaliśmy strategię komunikacji wraz ze szczegółowym harmonogramem działań do kwietnia 2023 roku, […]
Czytaj więcej...