Październik 6, 2022
Zawsze powtarzam, że nie robię marketingu, dla robienia marketingu. A dla efektów! Bardzo lubię fazę strategii, tworzenia koncepcji kampanii i jej planowania. Uważam ją za niezbędną, aby nie trafiać kulą w płot. Potem z fazy strategii i planowania działań, przechodzimy do ich realizacji i obserwacji. Najbardziej ekscytującego momentu mojej pracy. Każdy komentarz, klik, reakcja napędza mnie do dalszego działania. Obserwowanie postępów, to jedna z najprzyjemniejszych rzeczy na świecie. Idealnie, kiedy poza realizacją kampanii, mam możliwość działać w słusznej sprawie. Kiedy projekty, którymi się opiekuję niosą za sobą dodatkową wartość. Tak jak raport „Seniorki i seniorzy w akcji – teraz i za 15 lat”. To badanie, nad którym warto się pochylić, ponieważ ukazuje zmiany, które widzimy obecnie i prognozuje te, które będą nam towarzyszyć w przyszłości. Jeśli więc cenicie sobie merytoryczną pracę badawczą oraz lubicie się pozastanawiać nad przyszłością, to koniecznie do niego zajrzyjcie. Pamiętajcie, że wbrew nazwie on nie jest adresowany wyłącznie do seniorów. Każdy z nas prędzej czy później dostanie się do kręgu sliverów. W ramach tego projektu realizujemy kampanię obejmującą: social media, e-mail marketing, działania z influencerami, realizacje filmowe i animowane, współprace z mediami i partnerami. Poniżej kilka przykładów postów opublikowanych na fanpagu Towarzystwa Inicjatyw Twórczych „ę”: Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Towarzystwa Inicjatyw Twórczych „ę” w ramach konkursu „Uniwersytety Trzeciego Wieku – Seniorzy w akcji” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.