Marketing z misją

Październik 6, 2022

Zawsze powtarzam, że nie robię marketingu, dla robienia marketingu. A dla efektów! Bardzo lubię fazę strategii, tworzenia koncepcji kampanii i jej planowania. Uważam ją za niezbędną, aby nie trafiać kulą w płot. Potem z fazy strategii i planowania działań, przechodzimy do ich realizacji i obserwacji. Najbardziej ekscytującego momentu mojej pracy. Każdy komentarz, klik, reakcja napędza mnie do dalszego działania. Obserwowanie postępów, to jedna z najprzyjemniejszych rzeczy na  świecie. Idealnie, kiedy poza realizacją kampanii, mam możliwość działać w słusznej sprawie. Kiedy projekty, którymi się opiekuję niosą za sobą dodatkową wartość. Tak jak raport „Seniorki i seniorzy w akcji – teraz i za 15 lat”. To badanie, nad którym warto się pochylić, ponieważ ukazuje zmiany, które widzimy obecnie i prognozuje te, które będą nam towarzyszyć w przyszłości. Jeśli więc cenicie sobie merytoryczną pracę badawczą oraz lubicie się pozastanawiać nad przyszłością, to koniecznie do niego zajrzyjcie. Pamiętajcie, że wbrew nazwie on nie jest adresowany wyłącznie do seniorów. Każdy z nas prędzej czy później dostanie się do kręgu sliverów. W ramach tego projektu realizujemy kampanię obejmującą: social media, e-mail marketing, działania z influencerami, realizacje filmowe i animowane, współprace z mediami i partnerami. Poniżej kilka przykładów postów opublikowanych na fanpagu Towarzystwa Inicjatyw Twórczych „ę”:   Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Towarzystwa Inicjatyw Twórczych „ę” w ramach konkursu „Uniwersytety Trzeciego Wieku – Seniorzy w akcji” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.

FACEBOOK
FACEBOOK
LINKEDIN

o autorze

Angelika Słowik-Nowak

Od jedenastu lat pracuję w branży medialnej. Jestem pasjonatką mediów internetowych, które są równie zaskakujące co wymagające. Specjalizuję się w pisaniu artykułów, korekcie tekstów, marketingu internetowym oraz tym co jest na styku dziennikarstwa internetowego i marketingu - czyli reklamie natywnej i artykułach eksperckich. Stworzyłam trzy projekty internetowe i teraz korzystam z mojego doświadczenia tworząc własną firmę - Mobile Journalist "The future is now".

Może zainteresują Cię inne artykuły

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial