Budowanie marki osobistej

Październik 10, 2018

Do naszego projektowego portfolio dołączyła usługa dbania o ekspercki wizerunek. Realizujemy ją dla jednego z naszych nowych klientów. Prowadzimy dla niego dwa osobiste kanały komunikacji: Facebooka i LinkedIna. W praktyce nasza praca polega przede wszystkim na stałej codziennej komunikacji oraz pokazywanie działań klienta w taki sposób, aby zwiększyć liczbę jego odbiorców, a co za tym idzie przyszłych, potencjalnych klientów. Nasze działania zaczęliśmy od długiej rozmowy, w wyniku której powstała analiza potrzeb i audyt dotychczasowych działań klienta. Poznanie specyfiki nowej branży sprawia nam ogromną frajdę. To okazja, żeby się sprawdzić, wyjść ponad to co znane, a także wciąż podwyższać zakres swojej wiedzy i kompetencji. W przyszłości planujemy rozszerzyć działania o live i webinary, których już nie możemy się doczekać. Klient z wiadomych przyczyn chce pozostać anonimowy, dlatego nie możemy Wam zdradzić więcej 🙂

FACEBOOK
FACEBOOK
LINKEDIN

o autorze

Angelika Słowik

Od ośmiu lat pracuję w branży medialnej. Jestem pasjonatką mediów internetowych, które są równie zaskakujące co wymagające. Specjalizuję się w pisaniu artykułów, korekcie tekstów, marketingu internetowym oraz tym co jest na styku dziennikarstwa internetowego i marketingu - czyli reklamie natywnej i artykułach eksperckich. Stworzyłam trzy projekty internetowe i teraz korzystam z mojego doświadczenia tworząc własną firmę - Mobile Journalist "The future is now".

Może zainteresują Cię inne artykuły

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial